لوازم جانبی هوشمند

شارژر وایرلس توکار | سیستم صوتی هوشمند | باکس پریز برق و شارژر USB | سیف باکس

لوازم جانبی هوشمند ، شارژر بی سیم توکار ، شارژر وایرلس 

bwc1 300x300 - لوازم جانبی هوشمند و شارژر بی سیم و شارژر وایرلس توکار شارژر وایرلس توکار

شارژ وایرلس و شارژ بی سیم میز مدیریت

معرفی کوتاه

شارژر وایرلس توکار گوشی موبایل

این شارژر به صورت توکار داخل میز اداری یا صفحه کابینت به کار می رود.

شارژر بی سیم یا وایرلس گوشی تلفن همراه موبایل

شارژر وایرلس گوشی موبایل ملونی علاوه بر قابلیت شارژ بی سیم گوشی موبایل ، امکان شارژ سریع یا Fast charging را نیز به شما می دهند. البته لاذم به ذکر است گوشی شما نیز باید قابلیت شارژ بی سیم را داشته باشد. عموما گوشی های Iphone 8 به بالا و سری نوت و گلکسی اس سامسونگ از این ویژگی برخوردارند.

شارژر وایرلس توکار مورف مدل MORPH BWC1

قابلیت شارژ سریع برای دستگاه های اندروید و آی او اس

بهره گیری از تکنولوژی القایی برای شارژ کردن دستگاه های مختلف

دارای محافظ افزایش یا کاهش ولتاژ شارژ

نشانگر ال ای دی نمایش وضعیت شارژ

یک سال ضمانت بی قیر و شرط

کیفیت و سرعت شارژ کردن وسایل دیجیتال، همواره دغدغه ای مهم برای تولید کنندگان و مصرف کنندگان این محصولات است. از این رو تولید کنندگان وسایل دیجیتال همواره به دنبال بهینه کردن روش های شارژ این وسایل هستند. شارژر بیسیم یا وایرلس یکی از جدید ترین تکنولوژی های شارژ وسایل دیجیتال، است. همان طور که از نام آن پیداست، این شارژر انواع گوشی موبایل و تبلت و … را بدون نیاز به کابل و آداپتور به راحتی شارژ می کند و از آسیب های احتمالی استفاده از سیم شارژر  جلوگیری می کند. شرکت های مختلفی اقدام به تولید شارژر وایرلس نموده اند.

شارژر وایرلس توکار مورف مدل MORPH BWC1 یکی از استاندارد ترین و سریع ترین شارژر های بی سیم است که به دست مهندسان نخبه و توانمند ایرانی طراحی و تولید شده است. برای آشنایی با قابلیت ها و ویژگی های این شارژر بی نظیر،تا انتهای این مطلب با تجهیز یراق همراه باشید.

معرفی شارژر وایرلس توکار مورف مدل MORPH BWC1

معمولا هر وسیله ی برقی شارژی برای شارژ شدن نیاز به کابل مخصوصی دارد. در شرایطی که وجود تعداد زیادی کابل در اطرافمان باعث شلوغی و بی نظمی شده است، کاهش حتی یکی از آنها هم می تواند برای ما خوشایند باشد.

شارژر وایرلس توکار مورف مدل MORPH BWC1 یک شارژر ایمن و پر سرعت است که به راحتی و در زمانی کوتاه باتری وسایل دیجیتالی شارژی مانند تلفن همراه، تبلت، ایرپاد، هندزفری و … را بدون نیاز به کابل مخصوص شارژ می کند. حذف سیم از پروسه شارژ، باعث کاهش آسیب های احتمالی می شود. همچنین استهلاک سوکت های وسیله شارژی را کاهش می دهد؛ در نتیجه موجب افزایش عمر و سلامت دستگاه می گردد.

امروزه بیشتر گوشی های نسل جدید، از قابلیت شارژ وایرلس برخوردارند. البته هنوز همه ی گوشی های موبایل و تبلت به امکان شارژ بیسیم مجهز نشده اند. بنابراین اگر می خواهید تلفن همراه خود را به صورت بی سیم شارژ کنید، باید هنگام خرید گوشی حتما به وجود این قابلیت توجه کنید.

شارژر وایرلس توکار مورف مدل MORPH BWC1 برای انتقال انرژی از مکانیزم القای الکترومغناطیسی استفاده می کند. هنگامی که شارژر به منبع برق متصل می شود، امواج الکترومغناطیس از سطح شارژر به بیرون پرتاب می شود و حال اگر وسیله ی شما قابلیت دریافت این انرژی را داشته باشد می تواند بدون استفاده از سیم، به راحتی شارژ شود. این شارژر بی سیم پس از نصب، مستقیما بدون نیاز به آداپتور یا منبع تغذیه جداگانه، به برق شهر وصل شده و انرژی لازم برای شارژ دستگاه های مختلف را تامین می کند. ولتاژ ورودی این شارژر بین 85 تا 265 ولت و شدت جریان خروجی آن 5/1 آمپر است. این اعداد نشان دهنده استاندارد بودن شارژر و قابلیت استفاده برای اکثر گوشی های هوشمند است.

شارژرهای وایرلس، مطابق استاندارد های مختلفی ساخته می شوند. شارژر وایرلس توکار مورف مدل MORPH BWC1، مطابق با استاندارد Qi طراحی و تولید شده است که گوشی‌های متعددی از آن پشتیبانی می‌کنند.

شارژر وایرلس مورف یک شارژر فست است که قابلیت شارژ سریع تمام دستگاه های دارای سیستم عامل اندروید و IOS را دارد. بنابراین شما می توانید با خیال راحت گوشی خود را بر روی این شارژر بیسیم قرار داده و در کمتر از یک ساعت آن را شارژ نمایید.

شارژر وایرلس توکار مورف مدل MORPH BWC1 از تکنولوژی مولتی پروتکت ( multi protect) بهره مند است. مولتی پروتکت ( multi protect) به معنای محافظت چندگانه است. این تکنولوژی با کنترل ولتاژ ورودی و خروجی، و ایجاد ثبات در جریان برق ورودی، از دستگاه شما در برابر نوسانات ولتاژ برق محافظت کرده و باعث می شود پروسه ی شارژ شدن، کاملا ایمن انجام شود. یکی دیگر از قابلیت های مولتی پروتکت سیستم قطع خودکار است. این قابلیت باعث می شود زمانی که گوشی شما 100 درصد شارژ شد، جریان برق به صورت خودکار قطع گردد.

شارژر وایرلس توکار مورف مدل MORPH BWC1 ظاهری بسیار زیبا و جذاب دارد. سطح این شارژر بی سیم از شیشه ی پلکسی مشکی و قسمت بدنه ی آن از پلاستیک فشرده ساخته شده است که علاوه بر زیبایی و سبکی، مقاومت بالایی به این شارژر بخشیده است. هنگامی که شارژر روشن می شود، نور سبز رنگی به صورت حلقه ای روی سطح شارژر روشن می شود که علاوه بر افزایش زیبایی دستگاه، وضعیت شارژ وسیله گیرنده را مشخص می کند.

برای نصب شارژر وایرلس توکار مورف مدل MORPH BWC1 کافیست روی سطح مورد نظر یک سوراخ دایره ای شکل به قطر 10 سانتی متر ایجاد کنید و شارژر را به راحتی داخل آن قرار دهید. سطح خود شارژر نیز دارای قطر 12 سانتی متر است و پس از قرار گرفتن در سوراخ ایجاد شده، به کمک بست های تعبیه شده روی شارژر، می توان به راحتی آن را در جای خود محکم کرد. ویژگی توکار بودن، شارژر شما را از آسیب های فیزیکی مانند شکستن، گم شدن یا حتی ربوده شدن حفظ می کند در نتیجه می توان این شارژر وایرلس را در مراکز تفریحی عمومی مانند هتل ها و رستوران ها و … نصب کرد.

وزن این شارژر نیز 190 گرم است و جزو شارژر های سبک محسوب می شود. همسطحی شارژر با سطح مورد نظر از جمله مزیت هایی است که این محصول را از سایر شارژر های وایرلس متمایز می کند.

خرید شارژر وایرلس توکار مورف مدل MORPH BWC1  از تجهیز یراق

شارژر وایرلس توکار مورف مدل MORPH BWC1 یک شارژر ایمن و استاندارد است که در سطوح مختلفی مانند میزهای کاری و اداری، میزهای کنفرانس، کانتر آشپزخانه، میز کنار تخت خواب و … قابل نصب است.

این شارژر فوق العاده از نظر سطح کیفی با محصولات مشابه خارجی قابل رقابت است. شرکت مورف برای اثبات کیفیت محصول خود، آن را با یک سال ضمانت بی قید و شرط عرضه می کند. همچنین قیمت این شارژر نسبت به دیگر شارژرهای وایرلس بسیار مقرون به صرفه است. شما میتوانید این شارژر بیسیم ایرانی را به راحتی از تجهیز یراق تهیه کنید. برای سفارش غیر حضوری محصول می توانید از طریق همین صفحه یا تماس تلفنی با شماره تلفن 02177343556 اقدام کنید. همچنین می توانید با مراجعه به فروشگاه تجهیز یراق، محصول خود را به صورت حضوری تهیه کنید.

برچسب ها :شارژر وایرلس توکار

معرفی شارژر وایرلس توکار فکتور مدلBWC1

شارژر وایرلس توکار فکتور مدل BWC1 یکی از محصولات بسیار پرکاربرد و زیبای شرکت فکتور می باشد.

در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی هرروز شاهد تولید محصولات جدید با امکانات و قابلیت های منحصر به فرد و جذاب می باشد که زندگی ما را ساده تر می کند .

شارژر BWC1 یکی از همین محصولات است که این قابلیت را برای ما فراهم می کند تا بتوانیم گوشی موبایل خود را با استفاده از تکنولوژیWIFI(وای فای) شارژ نمایید.

البته این نکته لازم است ذکر شود که گوشی ای با این محصول می توانند به صورت وایرلس شارژ شوند که قابلیت شارژ وای فای را داشته باشند.

این شارژر دارای فناوری 0.3 charge Quick یا همان شارژ سریع می باشد و می تواند در کمتر از یک ساعت گوشی شما را به صورت کامل شارژ نمایند.

همچنین این محصول دارای شارژر ایمن یا Multi protect می باشد که از نوسانات برق جلوگیری کرده و باعث ایمنی گوشی موبایل شما در هنگام شارژ شدن می گردد.

ویژگی های محصول شارژر وایرلس توکار فکتور مدلBWC1

شارژر وایرلس توکار فکتور مدل BWC1 به رنگ مشکی عرضه می گردد و جنس ان شیشه و پلاستیک می باشد .

ترکیب شیشه و پلاستیک به همراه رنگ مشکی زیبایی و جذابیت این محصول را دوچندان کرده است.

علاوه بر این هنگام روشن شدن این محصول یک نور سبز به صورت دایره ای شکل بر روی سطح آن نمایان میشود که زیبایی خاصی را به این محصول می بخشد.

این محصول با وزن 210 گرم یک محصول بسیار سبک و کم وزن می باشد و همین وزن کم ان این امکان را می دهد تا بتوان آن را در سطوح مختلف نصب نمود .

ولتاژ ورودی این محصول بین 85 تا 265 ولت و دارای شدت جریان خروجی 5/1 آمپر ومخصوص موبایل می باشد.

شارژر وایرلس توکار فکتور مدل BWC1 یک محصول بسیار با کیفیت و پرکاربرد می باشد و از همین رو شرکت فکتور از تولیدکنندگان مطرح ایرانی،این محصول را به همراه 2 سال گارانتی معتبر ارائه می نماید.

خریداران محترم این محصول می توانند با خیال اسوده این محصول با کیفیت ایرانی را خرید نموده و علاوه بر حمایت از تولید ملی از قابلیت منحصر به فرد این محصول با کیفیت استفاده لازم را نمایند.

ابعاد و نحوه نصب

شارژر وایرلس توکار فکتور مدل BWC1 به صورت دایره ای شکل می باشد و دارای قطر 100 میلی متر می باشد و طول ارتفاع ان نیز 33 میلی متر می باشد.

البته قطر بخش بالایی آن چند میلی متر از بخش زیرین آن بزرگ تر می باشد .

جهت نصب نیز کافیست یک حفره به قطر 100 میلی متر در محل نصب مورد نظر ایجاد نمایید و محصول را در این حفره قرار دهید.

با توجه به این که سطح بالایی این محصول دارای قطر بیشتری می باشد،سطح خارجی محصول با سطح مورد نظر همتراز می گردد.

سپس با بست هایی که وجود دارد از پایین محصول را به محل نصب سفت می نماییم.شارژر وایرلس توکار فکتور مدل BWC1 قابلیت نصب بر روی انواع میز های

اداری،تحریر،صفحه کابینت اشپزخانه ها ،مبلمان و بخش های مختلف را دارد.

همچنین علاوه بر گوشی موبایل می توانید برای شارژ انواع وسایل دیگر مانند ساعت های هوشمند ،هندزفری،ایرپاد و هر نوع دستگاهی که قابلیت شارژبه صورت وایرلس را

داشته باشد استفاده کنید.


معرفی پریز یو اس بی تو کار فکتور

مدل BUC2

پریز یو اس بی تو کار مدل BUC2 یکی از مجموعه محصولات شرکت فکتور در زمینه شارژر های موبایل می باشد. 

این شارژر دیواری مانند بعضی از محصولات شرکت فکتور فقط دارای پورت یو اس بی می باشد. 

این شارژر مخفی ساده در عین زیبایی منحصر به فرد خود ، قابلیت شارژ انواع گوشی موبایل یا هر نوع دستگاهی که 

همانند گوشی موبایل شارژ می شوند را داراست. 

این شارژر اداری آشپزخانه دارای دو پورت مجزا برای شارژ دو دستگاه به صورت همزمان می باشد.

 این شارژر در داخل سطحی که محصول نصب می شود قرار می گیرد و فقط روی محصول و پورت ها بیرون می مانند.

 به همین دلیل به این محصول شلرژر مخفی و توکار گفته می شود.

IMG 20220522 WA0227 300x300 - لوازم جانبی هوشمند و شارژر بی سیم و شارژر وایرلس توکار

ویژگی های پریز یو اس بی توکار فکتور مدل BUC2

شارژر توکار فکتور مدل BUC2 که به دایره ای شکل تولید می گردد ، در تک رنگ مشکی بسیار جذاب و زیبا عرضه می گردد. 

جنس بدنه این محصول از پلی کربنات ساخته شده است که در مقابل ضربه مستحکم است.

 این شارژر دارای یک چراغ LED کوچک در پایین پورت های یو اس بی می باشد که در هنگام متصل شدن هر دستگاه روشن می شود.

این چراغ LED برای پیدا کردن و کار کردن با این محصول در محیط های کم نور و تاریک را ساده تر کرده و زیبایی آن را نیز افزایش می دهد.

از لحاظ قیمتی این شارژر مخفی دارای قیمت اقتصادی و بسیار مناسبی می باشد و در صورتی که ما فقط نیاز به یک شارژر موبایل توکار داشته باشیم 

 گزینه بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای می باشد.

در پشت یا همان زیر محصول دو سوکت پیچی جهت اتصال پریز به برق شهری وجود دارد که توسط آن می توان برق شارژر را تامین نمود. 

شارژر توکار فکتور مدل BUC2 قابلیت نوسان گیر نیز دارد و در مقابل نوسانات برق از گوشی موبایل ما در هنگام شارژ شدن مراقبت می نماید. 

اگر به دنبال این هستید که از دردسر های پیدا کردن شارژر گوشی خود خلاص شوید این شارژر اداری آشپزخانه گزینه بسیار مناسبی می باشد.

این شارژر دیواری به همراه دو سال گارانتی معتبر شرکت فکتور از شرکت های معروف ایرانی عرضه می گردد و 

مشتریان محترم  فروشگاه اینترنتی آرمانو  می توانند با خیال راحت از اصالت و کیفیت ، این شارژر اداری آشپزخانه را خریداری نمایند.


* طراحی نوآورانه ترکیبی از پریز برق قدیمی با پورت شارژر USB

* پریز توکار دیواری شارژر USB

* اتصال مستقیم به برق شهری

* جمع و جور و چشم نواز، متناسب با طراحی مدرن و امروزی

* دارای IC هوشمند با قابلیت شناسایی میزان جریان مناسب شارژ دستگاه وصل شده تا 5.4A

* شارژ سریع بدون آسیب رساندن به دستگاه

* جاگیری مناسب پورت‌ها برای استفاده راحت همزمان از 3 پورت

* سازگار با اکثر دستگاه‌های الکترونیکی 5V قابل شارژ با USB

                                                                                          IMG 20220522 WA0234 300x210 - لوازم جانبی هوشمند و شارژر بی سیم و شارژر وایرلس توکار

ابعاد و نحوه نصب محصول

پریز یو اس بی توکار فکتور مدل BUC2 دایره ای شکل است. قطر قسمت بالایی محصول 76 میلی متر می باشد.

 ارتفاع کل محصول 40 میلی متر می باشد و ارتفاع زیر صفحه اصلی تا پایین محصول نیز 33 میلی متر می باشد.

نصب این شارژر دیواری بسیار ساده و راحت می باشد. و خریداران محترم با داشتن سر مته گرد و یک دلر می توانند 

این شارژر مخفی را در انواع سطوح نصب نمایند. 

ابتدا می بایست یک حفره به ابعاد حداقل 5 سانتی متر در محل نصب ایجاد نمایید.

 سپس بخش درپوش محصول را با چرخاندن آن از بخش بدنه جدا نمایید. محصول را در حفره ایجاد شده قرار دهید.

با دلر 3 سوراخ در موقعیت هایی که روی محصول مشخص شده ایجاد نمایید و پیچ های محصول را روی آن ها ببندید تا سفت شود. 

البته برای سطوح دیوار بهتر است از رول پلاک برای سفت شدن محصول در موقعیت نصب استفاده می نمایید.

شارژر توکار فکتور مدل BUC2 قابلیت نصب بر روی انواع سطوح از قبیل دیوار ها ، میزهای اداری ، تحریر ، کنفرانس ،

 صفحه کابینت آشپزخانه ، میز آرایش ، سرویس خواب ، تخت و مبلمان را دارا می باشد.

همچنین برای مکان های عمومی مانند رستوران ، کافی شاپ ، هتل و… که افراد به دنبال راه سریع برای شارژ گوشی موبایل خود هستند ،

 این محصول بسیار مفید و کاربردی می باشد.



Power sockets with integrated USB charging outlets are now the must have electrical accessory.

 Many are being included as standard on new builds and refurbishments, and can be found in airports and offices. 

In addition they can be retro fitted by replacing existing power sockets anywhere. 

 
All great, but there are some things to think about before you make the change.
USB seems to have become the standard connection for charging all kinds of devices.
 The connection at the other end of your cable may change, but for now this is the default option
 for connecting to a charging source. This is almost certain to change at some
 point but for the foreseeable future USB is the preferred choice of: 
  • All modern phones 
  • Kindles and other reading devices 
  • Tablets 
  • Portable bluetooth speakers 
  • Bluetooth headphones 
  • Wearable tech, like GPS watches 
  • Fitness devices and wristbands 
  • Battery power banks 
Before integrated USB charging sockets arrived, you needed a suitable 3 pin (in the UK) plug adapter
 to connect to a traditional power socket. A few years ago most devices 
were supplied with these, but this is not the case now. This is to reduce 
the manufacturing and distribution costs. They can be bulky and require larger packaging, 
with the same contents in the box. Great for them but less convenient for us. 
 
Integrated USB sockets are a great way to streamline device charging by getting rid 
of the adapters, saving you money and leaving the 3 pin power sockets free for other things.
But what should you consider before going for the convenience of a wall socket with usb ports?

Performance

The most important factor when comparing USB charging sockets is amperage
. Look for how many amps the outlets are rated at
. Amps define the strength of the electrical current, or the strength of the flow
. This is very important as devices such as iPads require a higher flow of electricity (amps) to
 charge effectively, typically 2.1 amps. Most ‘phones on the other 
hand require only 1.0 amps. So you need to make sure
 the amperage for the USB sockets are rated at around 2 amps. 
 
Most modern devices use ‘intelligent charging’ circuitry which 
means they will take the maximum amperage they can for optimum charging
. This means you can safely plug a ‘phone into a higher rated USB outlet, but if
 you plug a tablet, or any device requiring a higher charge rate, into 
a 1.0 amp socket it will charge extremely slowly and it may not even show that it is charging. 
 
The big problem is many integrated USB double sockets advertise the rated amperage
 for both sockets combined. This is correct because the vast majority of these 
‘share’ the amperage between the USB sockets. This is fine if you only ever plug in one device to charge. 
 
The sockets sold online and in DIY stores (even from some reputable names) normally
 share 2 or 2.1 amps across both sockets. This means if you plug in a tablet or ‘phone 
separately they will charge, but plug them in together they will both charge 
extremely slowly. Plug in two devices needing 2 amps and it will potentially 
take days and you will not be able to use the devices while they charge.
 Some of the cheaper options only share 1.0 amps – a complete charging disaster! 

If you’re tired of hunting for the phone and laptop chargers
 scattered around your house, wall outlets with built-in USB
 ports offer an easy and affordable way to ensure that you
 can always plug in. These outlets provide the same
 power as a 
The Leviton T5635 is the only USB-equipped wall outlet that 
can charge at 30 watts from a single port, or split that power
 between its two USB-C ports, without sacrificing AC outlets.
 It performed as advertised in
 our tests, and like any good wall outlet, it’s 


سیستم صوتی هوشمند توکار

سیستم فکتور مدل SSE2 با قدرت صوتی فوق العاده ی 1 ساب ووفر و 2 میدرنج یکی از کاربردی ترین

سیستم صوتی هوشمند توکار مخصوص منزل،

ادارات و فروشگاه ها، هتل ها و … است. این سیستم صوتی دارای سه قطعه

در ابعاد 23 * 8، 23 * 13 * 10 و 24 * 13 * 7 سانتی متر است که هر سه ی این قطعات به طور کلی 3 کیلو گرم وزن دارند.

سیستم صوتی توکار هوشمند یک صفحه ی وایرلس برای شارژر کردن سریع و بدون سیم انواع گوشی و تبلت نیز دارد.

از مزایای دیگر توان سیستم صوتی فکتور می توان به خروجی 200 وات،

قدرت اتصال بلوتوث و صفحه کلید لمسی اشاره کرد.

شما می توانید این سیستم را به صورت توکار بر روی دسته ی مبلمان راحتی، سرویس خواب و تمام

میز های خود نصب کنید و از مزایای بی نظیر آن بهره مند شوید.

IMG 20220522 WA0075 300x226 - لوازم جانبی هوشمند و شارژر بی سیم و شارژر وایرلس توکار

 

E2 یک اسپیکر با امکان اتصال بیسیم به واسطه بلوتوث به انواع دستگاه ها از قبیل موبایل تبلت و کامپیوتر میباشد

که در بخش اصلی این محصول یه پد شارژر وایرلس به همراه این محصول وجود دارد خروجی های صدای E2 به وسیله ۲ میدرنج

در یک باکس و یک ساب ووفر قدرتمند در باکس دیگر صدایی بسیار شفاف و قدرتمند را به شما ارائه میدهد این محصول قابلیت

نصب در محیط مختلفی از قبیل مبلمان ، آشپزخانه ، سرویس خواب ،

محیط های اداری ، سالن های کنفرانس ،

هتل ، رستوران ها و …. را دارد

IMG 20220522 WA0074 300x225 - لوازم جانبی هوشمند و شارژر بی سیم و شارژر وایرلس توکار

سیستم صوتی هوشمند توکار

توان خروجی 200 وات با

1 ساب ووفر و 2 میدرنج قدرتمند

صفحه وایرلس شارژر با قابلیت شارژ سریع انواع

گوشی و تبلت
اتصال بلوتوث و صفحه کلید لمسی

قابل استفاده در انواع مبلمان ، سرویس خواب ، آشپزخانه

سیستم صوتی هوشمند توکار 

 خانگی در بین انواعی از سیستم‌های صوتی بازار، طرفداران

بیشتری دارند.

 سیستم‌های صوتی حرفه‌ای بازار به لطف قدرت و وضوح فوق العاده صدا، لذت

 واقعی گوش دادن به موسیقی را به کاربران هدیه می‌بخشند.

امکانات و قابلیت‌های جدید سیستم‌های صوتی حتی آن‌ها را فراتر از یک سیستم صوتی معمول می‌برد.

قدرت صوتی سیستم صوتی نخستین ویژگی است که باید به آن توجه کنید .

IMG 20220522 WA0081 300x225 - لوازم جانبی هوشمند و شارژر بی سیم و شارژر وایرلس توکار

Product Description

Create a whole-home music system by connecting up to eight speakers

(sold separately) to the all-in-one IST I600 In-Wall Digital Stereo Music System.

 This 80-Watt Music System delivers music

from the radio,

Bluetooth devices,

 MP3 players,

and other external sources (CD player, etc.)

 to your connected speakers. It’s easy to control with a backlit color

 touchscreen interface, and even features a built-in charging dock

for iPods and iPhones.

FEATURES: Built-in Bluetooth connectivity.

 AM/FM radio tuner with six presets. Programmable alarm with

 radio alert.

3.5mm jack

and RCA inputs accept external sources.

 Charging dock for Apple mobile devices.

 USB port plays and

 charges USB-connected devices.

The I600 In-Wall Digital

 Stereo Music System can be easily controlled through the customizable

backlit touchscreen,

which includes a 12/24 hour time and date display.

You can select audio sources,

control volume, turn the system on/off, and change

settings using simple icon-based menus.

The interface allows you to choose one

of five different screen backgrounds and your preferred language (English, Spanish,

 French, Chinese traditional or Chinese simplified).

The unit installs in-wall using an

 electrical box and screws.

Its compact size requires only minimal wall space and

 provides a clean,

modern appearance. Installation is easy with the unit’s cam-lock

 design, requiring only speaker wires and power (110V or 220V).

If more than eight speakers

 are needed, you can expand the system to support eight additional speakers by adding

 the optional IST 4-Zone Expansion Amplifier (I600-AMP, sold separately)

. SPECS: Power: 100-240VAC 2.5A 50/60Hz. RMS Output Power: 8x10W at 8

 ohm max. LCD: 4.3-inch TFT, resistor touch panel. Install Dimensions:

 5-1/2(H)

x 10(W) inches. Overall Dimensions:

6-3/8(H) x 10-7/8(W) inches. Warranty

: 2 Years. NOTES: 1. Does not include speakers or a handheld remote

 control. 2. Requires adapter for docking the iPhone 5. COLOR: Black.

T-Radio is a company,

developing smart audio systems – designed and built in

Norway. Using advanced technologies,

we proudly manufacture audio solutions

which are intuitive, easy to use and will provide

the best sound experiences possible.

Our mission is to ensure that you can listen to whatever you want,

whenever you want

– without any hassle at all. Simply plug it in and you’re ready to play.

orn, built and designed in Norway, with roots hailing from the legendary Tandberg

Radio founded in 1938. Our proud history and

knowledge from developing some of the

most renowned sound systems in Norwegian

history have shaped us into who

we are today. Even though our heritage is strong,

we are always looking forwards.

Hard work, honest craftsmanship, innovation,

impeccable sound qualities and elegant

design are essential to us.

Our legacy has ensured a firm foundation.

Our skills,

dedication and willpower will define the future.

Let the good times roll.

 

IXION smart audio systems are designed to evoke emotions and built to sound great.

We’ll distribute your sounds from any device,

to the room of your choice.

Since we’re all about smartness,

we’ve made it easier than ever to connect and play.

Using the electrical power circuit in your home,

IXION automatically creates a dedicated

environment,

allowing you to seamlessly stream audio throughout your home.

Years of dedication and hard work has made us who we are

. We’re proud to present a

smart audio system unlike any other.

Carefully crafted and listened to by our excellent

crew of specialists.

 

The word fidelity means loyalty and faithfulness,

but it also means distributing signals

. Therefore fidelity means the world to us. We are loyal to our beliefs,

to our customer

promise and to the fine art of distributing sound signals.

As sworn enemies of

mediocrity, we demand and take full control of the entire brand.

From product

development to final destination – nothing is left to coincidences.

True to our legacy and Tandberg Radio philosophy

we keep our assembly

line close to our origin. Designed, developed,

produced and crafted in our own

facilities in Norway.

In fact, all of our units have been tuned in, listened to and

sound approved by our experts before even leaving the Ixion

premises.

We call it Norwegian fidelity.

 

Great design is essential to the IXION experience.

This means that the IXION is

designed to proudly stand its ground.

The IXON grabs attention,

will start

conversations and tangle your senses with sounds.

This is more than just another music

streaming device, it’s a design piece crafted to be played out proud.

Designed by

acclaimed Koenigsegg designer

Bård Eker, tuned by experts with the finest ears.

These audio systems are designed to function with perfection.

Daring to be different

by always aiming for simplicity and intuitive user experiences,

without ever compromising

on sound quality. What we do is build,

design and produce audio systems which look

so good that you’ll yearn to hear it play.

You can easily extend your audio system

throughout your home simply by plugging additional speakers into

the power

sockets, achieving the ultimate listening experience anywhere at home.

 

We’re based on intricate, technological solutions.

5 years of developing a system

which is advanced inside, but easy to operate.

To us being smart is being beautiful,

and we love it when things simply work. To be honest,

we’re a bit scared of telling

you all the details, as they may seem overwhelming.

The most important part is this

– tune in to your favorite radio shows, listen to e-books,

podcasts, stream music or play

from your preferred device. Take control without user friendly touch screen interface

or control the Ixion from your phone, tablet and enjoy the listening

experience.

We’re set up and ready to go.

 

The IXION audio systems are constructed and designed to

give the best possible output.

The acoustic cabinet is separated from the electronic housing,

a large aluminium top and

bottom minimizes disturbing resonance and 4 amplifiers gives pure,

powerful sound. Of

course you can also update apps and add new features just by the touch of

your fingertips.

Our passion for high quality is reflected in our warranty and customer service.

A 5 yea

r warranty assures you the best possible help if you should encounter

any problems.

Our support team are always ready to share their knowledge and

top notch advice in case you ever need i

شارژر بی سیم توکار

bwc1 300x300 - لوازم جانبی هوشمند و شارژر بی سیم و شارژر وایرلس توکار شارژر بی سیم توکار

شارژر بی سیم توکار میز مدیریت

معرفی کوتاه

شارژر بی سیم توکار گوشی موبایل

این شارژر به صورت توکار داخل میز اداری یا صفحه کابینت به کار می رود.

شارژر بی سیم توکار گوشی تلفن همراه موبایل

شارژر بی سیم توکار گوشی موبایل علاوه بر قابلیت شارژ بی سیم گوشی موبایل ، امکان شارژ سریع یا Fast charging را نیز به شما می دهند. البته لاذم به ذکر است گوشی شما نیز باید قابلیت شارژ بی سیم را داشته باشد. عموما گوشی های Iphone 8 به بالا و سری نوت و گلکسی اس سامسونگ از این ویژگی برخوردارند.

شارژر بی سیم توکار مورف مدل MORPH BWC1

شارژر بی سیم توکار قابلیت شارژ سریع برای دستگاه های اندروید و آی او اس
بهره گیری از تکنولوژی القایی برای شارژ کردن دستگاه های مختلف
دارای محافظ افزایش یا کاهش ولتاژ شارژ
نشانگر ال ای دی نمایش وضعیت شارژ
یک سال ضمانت بی قیر و شرط

کیفیت و سرعت شارژ کردن وسایل دیجیتال، همواره دغدغه ای مهم برای تولید کنندگان و مصرف کنندگان این محصولات است. 

از این رو تولید کنندگان وسایل دیجیتال همواره به دنبال بهینه کردن روش های شارژ این وسایل هستند. 

شارژر بیسیم یا وایرلس یکی از جدید ترین تکنولوژی های شارژ وسایل دیجیتال، است. 

همان طور که از نام آن پیداست، این شارژر انواع گوشی موبایل و تبلت و … را بدون نیاز به کابل و آداپتور به راحتی شارژ می کند و از آسیب های احتمالی استفاده از سیم شارژر  جلوگیری می کند. 

شرکت های مختلفی اقدام به تولید شارژر وایرلس نموده اند.

شارژر وایرلس توکار مورف مدل MORPH BWC1 یکی از استاندارد ترین و سریع ترین شارژر های بی سیم است که به دست مهندسان نخبه و توانمند ایرانی طراحی و تولید شده است. 

برای آشنایی با قابلیت ها و ویژگی های این شارژر بی نظیر،تا انتهای این مطلب با تجهیز یراق همراه باشید.

شارژر بی سیم توکار مورف مدل MORPH BWC1

معمولا هر وسیله ی برقی شارژی برای شارژ شدن نیاز به کابل مخصوصی دارد. 

در شرایطی که وجود تعداد زیادی کابل در اطرافمان باعث شلوغی و بی نظمی شده است، کاهش حتی یکی از آنها هم می تواند برای ما خوشایند باشد.

شارژر وایرلس توکار مورف مدل MORPH BWC1 یک شارژر ایمن و پر سرعت است که به راحتی و در زمانی کوتاه باتری وسایل دیجیتالی شارژی مانند تلفن همراه، تبلت، ایرپاد، هندزفری و … را بدون نیاز به کابل مخصوص شارژ می کند. حذف سیم از پروسه شارژ، باعث کاهش آسیب های احتمالی می شود. 

همچنین استهلاک سوکت های وسیله شارژی را کاهش می دهد؛ در نتیجه موجب افزایش عمر و سلامت دستگاه می گردد.

امروزه بیشتر گوشی های نسل جدید، از قابلیت شارژ وایرلس برخوردارند. البته هنوز همه ی گوشی های موبایل و تبلت به امکان شارژ بیسیم مجهز نشده اند. 

بنابراین اگر می خواهید تلفن همراه خود را به صورت بی سیم شارژ کنید، باید هنگام خرید گوشی حتما به وجود این قابلیت توجه کنید.

شارژر وایرلس توکار مورف مدل MORPH BWC1 برای انتقال انرژی از مکانیزم القای الکترومغناطیسی استفاده می کند. 

هنگامی که شارژر به منبع برق متصل می شود، امواج الکترومغناطیس از سطح شارژر به بیرون پرتاب می شود و حال اگر وسیله ی شما قابلیت دریافت این انرژی را داشته باشد می تواند بدون استفاده از سیم، به راحتی شارژ شود. 

این شارژر بی سیم پس از نصب، مستقیما بدون نیاز به آداپتور یا منبع تغذیه جداگانه، به برق شهر وصل شده و انرژی لازم برای شارژ دستگاه های مختلف را تامین می کند.

 ولتاژ ورودی این شارژر بین 85 تا 265 ولت و شدت جریان خروجی آن 5/1 آمپر است. این اعداد نشان دهنده استاندارد بودن شارژر و قابلیت استفاده برای اکثر گوشی های هوشمند است.

شارژرهای وایرلس، مطابق استاندارد های مختلفی ساخته می شوند. 

شارژر وایرلس توکار مورف مدل MORPH BWC1، مطابق با استاندارد Qi طراحی و تولید شده است که گوشی‌های متعددی از آن پشتیبانی می‌کنند.

شارژر وایرلس مورف یک شارژر فست است که قابلیت شارژ سریع تمام دستگاه های دارای سیستم عامل اندروید و IOS را دارد. 

بنابراین شما می توانید با خیال راحت گوشی خود را بر روی این شارژر بیسیم قرار داده و در کمتر از یک ساعت آن را شارژ نمایید.

شارژر وایرلس توکار مورف مدل MORPH BWC1 از تکنولوژی مولتی پروتکت ( multi protect) بهره مند است. مولتی پروتکت ( multi protect) به معنای محافظت چندگانه است. 

این تکنولوژی با کنترل ولتاژ ورودی و خروجی، و ایجاد ثبات در جریان برق ورودی، از دستگاه شما در برابر نوسانات ولتاژ برق محافظت کرده و باعث می شود پروسه ی شارژ شدن، کاملا ایمن انجام شود. 

یکی دیگر از قابلیت های مولتی پروتکت سیستم قطع خودکار است. این قابلیت باعث می شود زمانی که گوشی شما 100 درصد شارژ شد، جریان برق به صورت خودکار قطع گردد.

شارژر وایرلس توکار مورف مدل MORPH BWC1 ظاهری بسیار زیبا و جذاب دارد. 

سطح این شارژر بی سیم از شیشه ی پلکسی مشکی و قسمت بدنه ی آن از پلاستیک فشرده ساخته شده است که علاوه بر زیبایی و سبکی، مقاومت بالایی به این شارژر بخشیده است. 

هنگامی که شارژر روشن می شود، نور سبز رنگی به صورت حلقه ای روی سطح شارژر روشن می شود که علاوه بر افزایش زیبایی دستگاه، وضعیت شارژ وسیله گیرنده را مشخص می کند.

برای نصب شارژر وایرلس توکار مورف مدل MORPH BWC1 کافیست روی سطح مورد نظر یک سوراخ دایره ای شکل به قطر 10 سانتی متر ایجاد کنید و شارژر را به راحتی داخل آن قرار دهید.

 سطح خود شارژر نیز دارای قطر 12 سانتی متر است و پس از قرار گرفتن در سوراخ ایجاد شده، به کمک بست های تعبیه شده روی شارژر، می توان به راحتی آن را در جای خود محکم کرد.

 ویژگی توکار بودن، شارژر شما را از آسیب های فیزیکی مانند شکستن، گم شدن یا حتی ربوده شدن حفظ می کند در نتیجه می توان این شارژر وایرلس را در مراکز تفریحی عمومی مانند هتل ها و رستوران ها و … نصب کرد.

وزن این شارژر نیز 190 گرم است و جزو شارژر های سبک محسوب می شود. همسطحی شارژر با سطح مورد نظر از جمله مزیت هایی است که این محصول را از سایر شارژر های وایرلس متمایز می کند.

شارژر بی سیم توکار مورف مدل MORPH BWC1  از تجهیز یراق

شارژر وایرلس توکار مورف مدل MORPH BWC1 یک شارژر ایمن و استاندارد است که در سطوح مختلفی مانند میزهای کاری و اداری، میزهای کنفرانس، کانتر آشپزخانه، میز کنار تخت خواب و … قابل نصب است.

این شارژر فوق العاده از نظر سطح کیفی با محصولات مشابه خارجی قابل رقابت است. شرکت مورف برای اثبات کیفیت محصول خود، آن را با یک سال ضمانت بی قید و شرط عرضه می کند.

 همچنین قیمت این شارژر نسبت به دیگر شارژرهای وایرلس بسیار مقرون به صرفه است. شما میتوانید این شارژر بیسیم ایرانی را به راحتی از تجهیز یراق تهیه کنید. 

برای سفارش غیر حضوری محصول می توانید از طریق همین صفحه یا تماس تلفنی با شماره تلفن 02177343556 اقدام کنید.

 همچنین می توانید با مراجعه به فروشگاه تجهیز یراق، محصول خود را به صورت حضوری تهیه کنید.

برچسب ها :شارژر وایرلس توکار

 

شارژر بی سیم توکار فکتور مدلBWC1

شارژر وایرلس توکار فکتور مدل BWC1 یکی از محصولات بسیار پرکاربرد و زیبای شرکت فکتور می باشد.

در دنیای امروز با پیشرفت تکنولوژی هرروز شاهد تولید محصولات جدید با امکانات و قابلیت های منحصر به فرد و جذاب می باشد که زندگی ما را ساده تر می کند .

شارژر BWC1 یکی از همین محصولات است که این قابلیت را برای ما فراهم می کند تا بتوانیم گوشی موبایل خود را با استفاده از تکنولوژیWIFI(وای فای) شارژ نمایید.

البته این نکته لازم است ذکر شود که گوشی ای با این محصول می توانند به صورت وایرلس شارژ شوند که قابلیت شارژ وای فای را داشته باشند.

این شارژر دارای فناوری 0.3 charge Quick یا همان شارژ سریع می باشد و می تواند در کمتر از یک ساعت گوشی شما را به صورت کامل شارژ نمایند.

همچنین این محصول دارای شارژر ایمن یا Multi protect می باشد که از نوسانات برق جلوگیری کرده و باعث ایمنی گوشی موبایل شما در هنگام شارژ شدن می گردد.

ویژگی های محصول شارژر بی سیم توکار فکتور مدلBWC1

شارژر بی سیم توکار مدل BWC1 به رنگ مشکی عرضه می گردد و جنس ان شیشه و پلاستیک می باشد .

ترکیب شیشه و پلاستیک به همراه رنگ مشکی زیبایی و جذابیت این محصول را دوچندان کرده است.

علاوه بر این هنگام روشن شدن این محصول یک نور سبز به صورت دایره ای شکل بر روی سطح آن نمایان میشود که زیبایی خاصی را به این محصول می بخشد.

این محصول با وزن 210 گرم یک محصول بسیار سبک و کم وزن می باشد و همین وزن کم ان این امکان را می دهد تا بتوان آن را در سطوح مختلف نصب نمود .

ولتاژ ورودی این محصول بین 85 تا 265 ولت و دارای شدت جریان خروجی 5/1 آمپر ومخصوص موبایل می باشد.

شارژر بی سیم توکار فکتور مدل BWC1 یک محصول بسیار با کیفیت و پرکاربرد می باشد و از همین رو شرکت فکتور از تولیدکنندگان مطرح ایرانی،این محصول را به همراه 2 سال گارانتی معتبر ارائه می نماید.

خریداران محترم این محصول می توانند با خیال اسوده این محصول با کیفیت ایرانی را خرید نموده و علاوه بر حمایت از تولید ملی از قابلیت منحصر به فرد این محصول با کیفیت استفاده لازم را نمایند.

ابعاد و نحوه نصب

شارژر بی سیم توکار فکتور مدل BWC1 به صورت دایره ای شکل می باشد و دارای قطر 100 میلی متر می باشد و طول ارتفاع ان نیز 33 میلی متر می باشد.

البته قطر بخش بالایی آن چند میلی متر از بخش زیرین آن بزرگ تر می باشد .

جهت نصب نیز کافیست یک حفره به قطر 100 میلی متر در محل نصب مورد نظر ایجاد نمایید و محصول را در این حفره قرار دهید.

با توجه به این که سطح بالایی این محصول دارای قطر بیشتری می باشد،سطح خارجی محصول با سطح مورد نظر همتراز می گردد.

سپس با بست هایی که وجود دارد از پایین محصول را به محل نصب سفت می نماییم.شارژر بی سیم توکارفکتور مدل BWC1 قابلیت نصب بر روی انواع میز های

اداری،تحریر،صفحه کابینت اشپزخانه ها ،مبلمان و بخش های مختلف را دارد.

همچنین علاوه بر گوشی موبایل می توانید برای شارژ انواع وسایل دیگر مانند ساعت های هوشمند ،هندزفری،ایرپاد و هر نوع دستگاهی که قابلیت شارژبه صورت وایرلس را

داشته باشد استفاده کنید.