کمد و کتابخانه اداری

کمد بایگانی ، قفسه اداری ، کردانزای مدیریتی ، کمد ام دی اف
اداری K 753 K 754 1 - کمد و کتابخانه اداری

کتابخانه اداری ، کمد اداری ، قفسه اداری ، کردانزا مدیریتی ، ویترین اداری ، کمد بایگانی ، کمد ام دی اف 

با طرح و ابعاد گوناگون ، استفاده از یراق آلات مرغوب ایرانی 

  • کمد و کتابخانه اداری

 

یکی از نیازهای دفاتر کار اختصاص محدوده ای از فضای کار به کتابخانه اداری ، کمد اداری قفسه مدیریتی و قفسه بندی اداری جهت بایگانی اسناد و مدارک با قابلیت دسترسی سریع در فضا های اداری می باشد

K933 - کمد و کتابخانه اداری

قفسه اداری K933

  •  

طراحی سبک قفسه بندی اداری  

در طراحی ساختار قفسه بندی با توجه به نوع اسناد ، مدارک و زونکن های موجود ، توع قفسه بندی یا کمد اداری تعیین و طراحی میگردد .

K940 2 - کمد و کتابخانه اداری

قفسه اداری K940

انتخاب نوع کمد اداری

انتخاب نوع کمد اداری یا کتابخانه با توجه به نوع استفاده پرسنل و محل جایگاه قرارگیری آن بسیار حایز اهمیت می باشد .         

K930 - کمد و کتابخانه اداری

قفسه اداری K930

                               هارمونی کمد و کتابخانه ها و ویترین اداری در محیط اداری

  • هماهنگی ساختار کمد بایگانی یا کتابخانه اداری با مبلمان اداری موجود
  • طراحی و چیدمان کمد های مدیریتی مورد نیاز میبایست مطابق با میزهای اداری موجود در محل محیط کاری باشد
  • K901 2 - کمد و کتابخانه اداری

    کردانزا اداری K901

    • ویژگی های کتابخانه اداری  ایده آل در محیط کار

    • .
    • کمد اداری یا کتابخانه و یا حتی کمد بایگانی طراحی شده در محیط اداری میبایست طوری طراحی شود که
    •  
    • قفسه مدیریتی 

    •  
    • درآن ضمن رعایت امنیت کامل جهت اسناد طبقه بندی شده از امکانات دیگری همچون کمد لباس ، دسترسی به سیستم های صوتی و تصویری وغیره مد نظر قرار داده شود .
    • K752 - کمد و کتابخانه اداری

      کمد اداری K 752

      قفسه بندی و ویترین اداری  در واحدهای فنی و مهندسی

    • .برای کارکنان واحد های اداری از جمله پرسنل مشغول در ایستگاه های کاری یا کارشناسان واحد های مهندسی یا بازاریابی
    • کمد  اداری

    • مورد استفاده می بایست مطابق ابعاد بیرونی و داخلی استاندارد جهت طبقه بندی زونکن ها ، پرونده ها یا حتی نقشه ها باشد .
    •  
    •