کانتر پیشخوان | کانتر بانکی | کانتر صرافی | میز پذیرش | میز پیشخوان مغازه | میز پیشخوان فروشگاه | میز پیشخوان رستوران | میز دفاتر اسناد رسمی | میز دفتر املاک

 ارسال نقشه سه بعدی و قیمت بر مبنای طرح درخواستی و ابعاد مورد نیاز بازدید ، مشاوره و طراحی رایگان

ارسال به سراسر کشور به صورت دمونتاژ و بسته بندی مناسب در سریعترین زمان

کلیه قیمت ها برمبنای متریال ام دی اف و بدون محاسبه فایل و فایلینگ می باشد .

کانتر پیشخوان

استفاده از کانتر برای دفانر پیشخوان ، صرافی ها ، فروشگاه ها ، دفاتر اسناد رسمی . مشاورین املاک بسیار متداول می باشد .

جهت طراحی این نوع کانتر ها توجه به کاربری و ابعاد محیط ، استفاده از متریال های جدید ، تعداد نفرات ، توجه به فضا های رفت و امد و انتظار ، ورودی ها ها و خروجی ها بسیار حایز اهمیت می باشد .

کانتر پیشخوان M248

کانتر پیشخوان M248

طراحی کانتر های پیشخوان

شرکت آرمانو جهت تولید این کانترها از مواد اولیه درجه یک مانند ام دی اف های آرتا و تیسان و شیشه های سکوریت شرکت جام ایمن با علامت استاندارد استفاده می کند .

کانتر M252 قیمت : 4.850.000تومان 80*120

کانتر پیشخوان M252

ارسال و نصب کانتر پیشخوان

کانتر پیشخوان M252

کانتر پیشخوان M252

با توجه به گستردگی این دفاتر در سطح کشور شرکت آرمانو کلیه این محصولات را به صورت مونتاژ و بسته بندی برای مشتریال ارسال و زمان نصب ارایه راهنمایی های لازم را به صورت آنلاین جهت نصب این محصول را وظیفه خود میداند.

مبل و صندلی دفاتر پیشخوان

کانتر پیشخوان M245

کانتر پیشخوان M245

ارایه طیف گسترده ای از انواع مبل اداری و صندلی اداری مناسب دفاتر پیشخوان ، دفاتر مشاورین املاک ، دفاتر اسناد رسمی و فروشگاه ها از خدمات شرکت آرمانو می باشد .

میز دفاتر پیشخوان 

دفاتر پیشخوان در سطح کشور برای سرویس دهی مناسب به مردم نیاز به کانتر های خاصی مناسب برای این کار دارند 

کانتر M252 قیمت : 4.850.000تومان 80*120

کانتر M252

طراحان شرکت آرمانو با توجه به تجربه بسیار بالا در طراحی این گونه دفاتر میتوانند مشاوره مناسبی به مدیران این موسسات در خصوص چیدمان و استفاد ه از متریال و محصولات مناسب ارایه نمایند

Product Care Instructions:

  • Clean the furniture with a clean,
  • dry lint-free cotton cloth or you may use a moist cloth to clean.
  • Use mild detergents with a soft sponge/cloth for cleaning stubborn stains.
  •  
  • Furniture should not be moved in assembled condition.
  • Products should be dismantled and re-assembled in case of shifting/moving around furniture.
  • Do not drag the furniture in assembled condition, this will damage the joints.
  • “Lift and shift” should be followed.
  •  
  • Avoid using abrasive materials like scrub pads or chemicals for cleaning the surface as they may scratch the surface.
  •  
  • Direct sunlight over a prolonged period may cause fading and/or deterioration in colors.
  •  
  • Avoid keeping furniture under direct sunlight as it’s indoor furniture.

Disclaimers:

  • Accessories shown in the image are only for representation and are not part of the product.
  •  
  • Depending on your screen settings and resolution on your device there may be a slight variance in colors as shown in the image.
  •  
  • Grains shown in the image might vary slightly in actual.
Returns and Cancellations:

We offer a 7-Day Return Policy for all products. Returns are accepted only for the following reasons:

  • Damaged Product
  • Dead on Arrival
  • Manufacturing Defect
  • Incomplete Product
  • Incorrect Product

You may choose to cancel one or more items in your order before it is shipped,

from your “My Orders” section, by clicking on the “Cancel” button within 7 days from the order confirmation date.

A cancellation fee of 2.5% will be levied on the total paid amount at the time of processing the refund for the submitted request.

How do I return an item purchased on sognoofficefurniture.com?

Mention steps here as per our web page

Sogno Easy Return Policy is applicable only for 7 days from receipt of the product and applicable only for the following reasons:

Damage / dead on arrival, Manufacturing defect/Expired product & In-correct product.

The time frame starts from the date the product was delivered as per the confirmation received from our logistics team or courier partners.

The refund amount will be equal to the Paid amount for an item.

Sogno will pick up a product that you wish to return from your doorstep,

however, where we do not have a reverse pick-up facility, we may request you to self-ship the product to us.

Warranty Terms:

The warranty covers manufacturing/ workmanship and material defects that occur during the warranty period. The warranty applies to furniture used under normal conditions.

This limited warranty does not apply to:

  • Normal wear and tear.
  • Cuts or scratches, or damage caused by impacts or accidents.
  •  
  • Products that have been stored, assembled, or installed incorrectly, used inappropriately.
  •  
  • Or cleaned using the wrong cleaning methods or cleaning products. (eg. upholstered furniture will lighten over time if it’s exposed to direct sunlight).
  •  
  • No warranty on upholstery/ coverings/ cushion Cover.
  •  
  • The warranty does not cover damages due to the usage of the product beyond its intended use and wears & tear in the natural course of product usage.