میز اداری

میز کارمندی مدرن

میز کارمندی مدرن میز اداری

میز کارمندی

انتخاب طرح مناسب میز کارمندی با توجه به نوع کاربری ، فضای موجود ، نیازمندی های دفتر کار ، سلایق و اهداف مدیران همواره یکی از دغدغه های مدیران شرکتها و سازمانها بوده است.

این مقاله یک راهنمای کلی برای کمک به مدیران جهت انتخاب بهترین طرح میز اداری با توجه به محدودیت های محیط کار ، کاربردهای مورد انتظار ونوع وظیفه و شخصیت کارکنانشان می باشد.

قبل از انتخاب هر نوع طرح مبلمان اداری به ویژه میز کارمندی پیشنهاد می گردد به سلایق ،‌عادات و ترجیهات کارکنان خود اهمیت بدهید.

ویژگی های میز اداری مدرن 

از ویژگی های یک فضای اداری خوب ، چیدمان مبلمان اداری آن از جمله میز مدیریت ، میز کارمندی ، میز کار گروهی و غیره بر اساس یک طرح خوب با کاربرد بالا و هدفمند می باشد.

برخی از سبک های میز های کارمندیی در طول سالها به لطف

میز مدیریتی

میز کارمندی مدرن

میز مدیریتی

میز کارمندی به عنوان یک پایگاه کاری

شما می خواهید برای فضای اداری خود تعدادی میز اداری سفارش دهید. چه نکاتی قبل از هر سفارشی قابل اهمیت است؟

چیزی که بیش از اندازه به آن فکر میکنیم ایجاد فضای کافی بزای کارکنان با توجه به محدودیت های فضایی است که در اختیار داریم.

چه ابعادی و شکلی برای کارکنان مفید است

،‌آیا آنها صرفا از رایانه های کوچک مانند لب تاب برای امور کاری خودشان استفاده می کنند یا از رایانه ای بزرگتر مجهز به کیس ، پرینتر ، اسکنر و… بهره میبرند.

میز اداری دونا M 302

میز اداری و کارمندی

چه شکلی از میز کارمندی را برای کارکنانتان را در نظر گرفته اید؟

آیا یک میز اداری مستطیل ساده با پایه های فلزی یا ام دی اف یا میزهای اداری با طرحهای مدرن تر به صورت مستقیم ،

قوس دار یا حتی ال شکل به صورت کناره برای امور جانبی مجهز به فایلهای زیر میزی برای نگهداری فایلها ، اسناد و مدارک و وسایل شخصی برای کارمندانتان مناسبتر است ؟

آیا کارکنان ما با ارباب رجوع سروکار دارند یا صرفا در محیطی مشغول بکار هستند که فقط با سایر کارکنان از جمله کارمندان ، روسا و مدیران سازمان ارتباط دارند؟

نکات مهمی در طرح چیدمان مبلمان اداری

نکات مهمی که در طرح چیدمان مبلمان اداری در خصوص میز اداری باید به آن توجه کرد میتوان به ابعاد ، شکل ، طرح و رنگ ، توجه به فواصل استاندارد اشاره کرد.

اگر فضای کاری مربوط به یک مهندسی که در طول روز با رایانه ، ابزار آلات سبک و نقشه های فنی سرو کار دارد ،

میتوان یک میز اداری ال شکل مجهز به فایل سه کشو همانند میز اداری اورامان مبلمان اداری آرمانو با پایه های فلزی را پیشنهاد داد.

میز کنفرانس میز اداری[/caption]

اگر محیط سازمانی مربوط به کارکنان شاغل در واحدهای اداری ، فروش ، خدمات پس از فروش ، تدارکات و شبیه به آن می باشد

میزهای اداری با طرح های مدرن تر با شکل های ترکیبی مستقیم و قوس دار مجهز به کناره هایی با قابلیت قرار گرفتن فایلهای سه کشو پوشه خور همانند میز اداری دونا ، وندا ، شمیم و … از تولیدات شرکت مبلمان اداری آرمانو را پیشنهاد داد.

نکات مهم در طراحی چیدمان میزهای اداری

فاصله بین میز های اداری از یکدیگر ،‌ توجه به فضای مورد نیاز جهت حرکت صندلی ها و فاصله آنها از دیوار از نکات مهمی است

که یک طراح مبلمان اداری در طرح چیدمان میزهای کارمندی خود باید به آن توجه کند.

ابعاد میز اداری از قبیل میز کارشناسی ، میز کارمندی ، میز های گروهی یا حتی میز ریاست واقعا بستگی به نوع کار ،

عملکرد و تعداد افراد مشغول در محیط کاری با توجه به محدودیت های محیطی دارد.

پس از توجه به ابعاد ، شکل وطرح ، مبلمان اداری رنگ انتخابی میز اداری را میتوان از نکات مهم در طرح چیدمان مبلمان اداری دانست.

استفاده از رنگهای روشن به صورت تکی یا ترکیبی با رنگهای همنشین در فضای های کوچک اداری میتواند فضا را گسترده تر نشان دهد .

چیدمان اداری

پارتیشن